Thursday, October 18, 2012

ADuhai KAnda (ADUKA)

Assalamualaikum dan Salam sejahtera dears,


"Ketahui Rahsia Bagaimana Anda Dapat Menjadi Lelaki Sejati Dambaan Wanita??"


  
ADUKA

Minuman berfungsi mewah untuk lelaki dirumus khas dari ekstrak herba-herba mewah seperti tongkat ali, akar ginseng, ubi jaga, sireh, ekstrak kurma dan lain-lain. Membantu mengekalkan stamina dan tenaga sepanjang hari. RUMUSAN KHAS INI BERTUJUAN SEBAGAI PERSEDIAAN MENJADI " Lelaki Sejati "




" Ubah Sang Pipit Menjadi GARUDA "


Semua Lelaki impikan saiz zakar besar dan panjang, inginkan bertahan lama, ingin sentiasa bertenaga 3-4 kali sehari dan inginkan kepuasan yang maksimum sewaktu bersama.



Ramai lelaki dahulu memendam masalah, ego dan tidak tahu ke mana harus mengadu. Sang isteri sentiasa tertekan kerana nafkah yang satu itu tidak dapat diisi oleh suami tersayang.


Masalah ini jika tidak diatasi akan menjadi makin parah di mana si isteri memberontak, hilang rasa hormat kepada suami, mudah rasa marah. Wahai Suami, Jangan ambil ringan hal ini!!!

Sabda Rasulullah s.a.w :

“Apabila seorang dari kalian bersetubuh dengan isterinya, maka janganlah ia menyingkir hingga selesai hajatnya selesai hajatnya sebagaimana ia mendapat nik mat dari hajatnya”.              (Hadis riwayat Ibnu Adiy dari Ibnu Abas)



Cara Penggunaan Wahai Sang Suami:

Untuk 3 hari Pertama : 2 sudu besar diambil 4 kali sehari
Pada hari ke-4 & seterusnya : 2 sudu besar di ambil 2 kali pagi & malam

Untuk KESAN YANG OPTIMUM elakkan minum ADUKA bersama kopi dan JANGAN minum KOPI dalam jangkamasa 1 jam selepas meminum ADUKA

Harga : RM79.00 (375ml)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...